fbpx
  • Objavljeno: 05. 03. 2017

    Veliko referenc o telesnih transformacijah sloni na slikah »prej in potem«, na žalost pa je veliko teh slik lažnih in prirejenih. Pri tistih podobah, kjer je preobrazba realna in resnična pa je precej bolj pomembna zgodba, zakaj in kako se je posameznik oz. posameznica odločil/-a doseči svoj cilj. In ne smemo zanemariti tudi, kako se ta zgodba nadaljuje…

    2017-03-01-14-04-03-01

    Ne glede na to, če ste se lotili telesne transformacije prvič ali pa že sedmič, za dolgoročne rezultate se je bolje osredotočiti na drugačne cilje, kot ste morda mislili do sedaj. Vsekakor je v veliki večini primerov najprej v ospredju naš videz. Želimo si seveda privlačne, nekoliko izrazite in predvsem vidne »ogledalne« mišice (saj veste, to so tiste mišice, ki jih vidimo v ogledalu). S takim ciljem ni popolnoma nič narobe (no, razen, da se poleg ogledalnih mišici osredotočimo tudi na vse druge), vendar ko ga začnemo uresničevati, hitro dojamemo, da to ne bo dovolj velika motivacija, da zdržimo vse napore in zahteve, ki ga bo terjal spremenjen način življenja.

    Za dolgoročne rezultate bo najbolje, če se najprej večkrat vprašamo, ZAKAJ! Večkrat se moramo vprašati zato, ker iščemo tisti pravi »zakaj«, ki nas bo vedno znova prepričal, da ostanemo na pravi poti in vztrajamo, tudi ko se pred nami pojavijo (pre)velike ovire.

    Torej, najprej si odgovorimo na vprašanje »Zakaj želim začeti s transformacijo telesa?«

    • Ker želim izgubiti odvečno maščobo.
    • Ker želim ponovno obleči ozke jeans hlače.
    • Ker želim več mišic in bolj izklesano telo.
    • Ker želim biti bolj zdrav.

    Recimo, da so zgoraj našteti eni bolj pogostih odgovorov in prav vsi so »legitimni«, pa vendar moramo nadaljevati in se vprašati:

    Zakaj želim izgubiti maščobo?

    Zakaj želim v jeans hlače?

    Zakaj želim izklesano telo?

    Zakaj želim biti bolj zdrav?

    S tem, ko smo dodali »zakaj« pred prve odgovore, se prisilimo nekoliko bolj poglobiti v resnično motivacijo, ki nas žene k transformaciji telesa. Npr. tisti pravi razlog, zakaj želim zopet v ozke jeans hlače je, ker hočem shujšati, da bom bolje izgledal in bo moja partnerka ponovno bolj zainteresirana zame, prav tako pa bom lahko brez bolečin športal s svojimi otroci. Pravi razlog, zakaj želim več mišic je, ker sem vedno bil tisti suhec med otroci in se nikoli nisem dobro počutil v svoji koži ter želim končno biti samozavesten v svojem telesu. In tako dalje…

    Torej, ko se večkrat vprašamo zakaj, pridemo do tistih čustvenih odgovorov in ti so najbolj pomembni, kadar želimo doseči dolgoročne rezultate. Čustva nam bodo pomagala prebiti se skozi naporne treninge po dolgem dnevu. Nekdanje nezadovoljstvo v lastnem telesu nam bo preprečilo, da se prenažiramo z bedarijami. Želja po kvalitetnem življenju nas bo prepričala, da pojemo več zelenjave. Občutek po močnem telesu bo tisti, ki nas bo spodbudil, da ne posedamo na kavču, temveč gibanje spremenimo v navado.

    2017-03-04-14-39-44-01

    In prav navade so tiste, ki nam na vsakodnevni ravni omogočijo pot k malim zmagam. Super je, če imamo jasen »veliki« cilj ampak, če se lotimo doseganja tega cilja z nekoliko drugačnim pristopom, si bomo povečali možnosti, da postanemo to, kar želimo. Z instant rešitvami si ponavadi naredimo medvedjo uslugo in ne samo, da pristanemo na začetku, v bistvu se vrnemo še za nekaj dodatnih korakov nazaj.

     

    Omenil sem drugačen pristop, pa si poglejmo, kako naj bi to potekalo. Ne gre za nikakršno izmišljanje tople vode, dejansko si zastavimo male cilje, s katerimi skušamo doseči velikega:

    • Ne razmišljajmo o popolni postavi, temveč o tem, da se 3 do 4x na teden spravimo na trening.
    • Ne ubijajmo si glave z odvečno maščobo, raje vsak dan pojejmo srednje veliko skledo mešane solate.
    • Ne obremenjujmo se z dosežki na treningu, bolj se osredotočimo na pravilno izvajanje vaj ter odpravo bolečin v mišicah in sklepih.

    IMG_20170304_145049-01

    Ko dosežemo ta miselni preskok, bodo rezultati prišli precej hitreje in kar je zelo pomembno, tudi uživali bomo v procesu. Torej, vsak dan izberite drugačen “PREJ in POTEM” in vaša končna slika se bo izboljšala, prav tako bo vaša zgodba tudi v nadaljevanju zgodba o uspehu.

    Če iščete nekaj več navdiha za lastno telesno (in konec koncev življenjsko) preobrazbo, si lahko tukaj, tukaj, tukaj, tukaj, tukaj in tukaj preberete zanimive in spodbudne izpovedi OPTImalcev, ki so se v preteklosti odločili narediti nekaj zase in jim je to tudi uspelo.

    Do naslednjič!

     

    Adi M.

    Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someone
    email
    Share on Facebook
    Facebook
    Tweet about this on Twitter
    Twitter
    Share on Google+
    Google+
    Pin on Pinterest
    Pinterest