fbpx
  • Objavljeno: 26. 10. 2016

    Ne bomo posegali v postavitev omar, obliko kuhinjske mize ali barvo kuhinjskega pulta. Tudi ne bomo ugotavljali, če bi se kuhinjski otok prilegal v vaš prostor ali ne. To so odločitve, ki jih prepuščam vaši domišljiji (in najbrž denarnicam). Dotaknili se bomo dejavnikov, ki vplivajo na našo (dolgoročno seveda) odločitev o dobrih prehranjevalnih navadah ter kako prilagoditi kuhinjo, da bomo ta cilj lažje dosegli.

    2016-10-26-16-37-29

    Začeli bomo s sicer preprostim ter istočasno precej zahtevnim prvim korakom. Najprej se moramo znebiti vseh »nekvalitetnih« (beri nezdravih) živil. Sem spada večina konzervirane hrane, predelanih izdelkov, že narejenih omak in prelivov, prigrizkov, aditivov ipd. Predvsem se moramo zavedati, kaj naša hrana ter izdelki dejansko vsebujejo. Bodimo pozorni na nalepke oz. etikete s sestavinami, saj na ta način ugotovimo, kaj je bilo dodano izdelku (transmaščobe, sladkor in ostali umetni dodatki) ter tudi, kaj je bilo odstranjeno (vlaknine, fitohranila ipd.). Sledimo lahko preprostemu pravilu, ki pravi, manj ko je hrana predelana, boljša je za naše zdravje. Ne bomo govorili o tem, katera hrana je prepovedana saj na srečo nismo pod nikakršnim režimom, ki bi to dopuščal, vendar moramo se zavedati, da več ko imamo nekvalitetne hrane na dosegu roke, večkrat bo ta ista roka po njej posegla. Torej, čim prej se bo potrebno (z bio vrečko v roki) lotiti hladilnika ter omar in reciklirati vso nezdravo hrano, tiste izdelke, ki so sicer sprejemljivi, vendar ne za naše cilje, pa podariti kakšni izmed dobrodelnih institucij.

    2016-10-26-16-34-21

    Ker je za dolgoročne dobre prehranjevalne navade zelo koristno (beri ključno), da si znamo sami pripravljati obroke, moramo imeti uporabne artikle:

    • Kvaliteten set posod (lonec, ponev, kozica ipd.)
    • Kvaliteten set nožev
    • Mešalnik
    • Flaške za smutije
    • Posode za shranjevanje in prenos hrane (po možnosti steklene)
    • Vrečke za shranjevanje (po možnosti z zadrgo)
    • Žar ploščo (za peko brez olja)

    2016-10-26-16-38-43

    Po prvem koraku, ko smo precej izpraznili »kuhinjske rezerve«, je sedaj potrebno založiti predale in hladilnik z zdravju koristno hrano (za več informacij o kvalitetni hrani preberite prejšnji članek na povezavi tukaj; če želite prejeti OPTI seznam superživil neposredno v svoj e-predalnik, pa pošljite besedi »ŽELIM SUPERŽIVILA« na info@kondicijska-vadba.si in prejeli boste seznam brezplačno).

    Zadnji korak v tej fazi je, da se nekoliko seznanimo s samo kuho in pripravo kvalitetnih obrokov. Ni potrebno, da smo na ravni »chefa« restavracije s petimi zvezdicami. Dovolj bo, če usvojimo osnove pri:

    • Pripravi sadnih in zelenjavnih smutijev
    • Pripravi oz. rezanju sadja in še posebej zelenjave za več dni vnaprej
    • Peki in pripravi obrokov za več dni vnaprej
    • Pripravi zdravih hitrih obrokov za na pot ali med glavnimi obroki
    • Pripravi raznolikih in hranilnih glavnih obrokov

    Z zgornjimi nasveti ne odkrivamo nič novega, sploh pa ne česa čudežnega. Gre za korake, ki jih včasih pozabimo narediti ali pa se jih z različnimi izgovori izogibamo. Ne glede na razlog, so ti koraki potrebni, če želimo doseči optimalno zdravje in telo ter to ohraniti na dolgi rok. Ta rezultat boste dosegli še hitreje, če se pridružite kondicijskemu programu OPTImalec 🙂 .

     

    Do naslednjič!

     

     

    Adi M.

    Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someone
    email
    Share on Facebook
    Facebook
    Tweet about this on Twitter
    Twitter
    Share on Google+
    Google+
    Pin on Pinterest
    Pinterest