fbpx
  • Objavljeno: 20. 04. 2018

    Živjo!

    Ena najbolj nevarnih fraz danes je “Nimam časa!”

    Vedno nekaj pride vmes in včasih (ali pa večkrat) si zaželimo, da bi dan imel več kot 24 ur. Pa bi nam to res pomagalo?? Bi res 30-urni dan pomagal, da naredimo vse, kar smo si zastavili oz. zamislili??

    Poglejmo oz. razčlenimo formulo iz naslova in morda ugotovimo nekaj o sebi ali pa samo o relativnosti časa:

    Teden ima 168 ur.

    • Če delamo vsak dan po 10 ur (7×10), znese to 70 ur na teden.
    • Če spimo vsak dan 8 ur (7×8), se nabere še dodatnih 56 ur na teden.
    • Če si vsak dan v tednu vzamemo 5 ur časa zase in za družino (7×5), smo porabili še dodatnih 35 ur v tednu.
    • Vsota vseh “obveznosti, torej, časa, ki ga porabimo za delo/službo, spanec in družino oz. zase nam vzame 161 ur vsak teden. 
    • Če odštejemo vsoto tedenskih obveznosti (161 ur) od vsote vseh ur v tednu (168 ur), nam ostane 7 ur. 
    • Če od ostanka ur (7) porabimo 4 ure na teden za treniranje, nam še vedno ostanejo 3 ure, ki jih lahko porabimo zase, za družino, za TV, lenarjenje, kavice, druženje s prijatelji ipd.

    Kot vidite, sem z določenimi urami pretiraval – veliko nas ne porabi 10 ur vsak dan v službi, večini tudi ne uspe spati 8 ur vsako noč in najbrž tudi ne preživimo vsak dan 5 ur z našimi bližnjimi…pa vendar, namerno sem uporabil omenjene “zneske” ur, da bi maksimiziral učinek tedensko porabljenega časa za “nujne obveznosti”.

    Torej, če pomislimo o vseh koristih treniranja:

    • zmanjšanje možnosti nastanka različnih rakavih bolezni,
    • zmanjšanje možnosti nastanka sladkorne bolezni,
    • zmanjšanje možnosti nastanka osteoporoze,
    • izboljšanje kognitivnih sposobnosti,
    • preprečevanje nabiranja odvečne maščobe,
    • premagovanje kronočne utrujenosti,
    • zmanjšanje možnosti depresije,
    • povečanje energije,
    • učvrstitev mišic,
    • zmanjševanje ali preprečevanje nadležnih bolečin v mišicah in sklepih,
    • večja samozavest,
    • boljše počutje,
    • druženje z enako mislečimi osebami, ki radi skrbijo zase in za svoje zdravje,
    • povečanje zmožnosti telesa za vsakodnevne napore
    • in mnogo dodatnih pozitivnih učinkov,

    se vam ne zdi, da sta besedi “NIMAM ČASA!” dejansko eni najbolj nevarnih za vašo kvaliteto in dolžino življenja.

    Večkrat sem že rekel in še toliko večkrat bom ponovil: TRENIRANJE VAM NE VZAME ČASA, S TRENIRANJEM PRIDOBITE NA ČASU!

     

    Kot promocijo gibanja in aktivnega življenjskega stila vas Zavod za šport in rekreacijo v maju 2018 vabi na brezplačni mesec treniranja.

    Ker se zavedamo, da je vedno težko začeti sam, si lahko privoščite in pripeljete še prijatelja/-ico in tako poskrbite za nekaj koristnega druženja v odličnem vzdušju z OPTImalno ekipo 🙂

    Da vam ne bo treba preveč opletati z jezikom in iskati primerne “icebreakerje”, si pomagajte s spodnjim vabilom. Pošljite ga nekomu, kateremu privoščite nekaj “švicanja” in miganja. 

    Brezplačni maj

    Ne omejujte se z emailiranjem…slikajte vabilo in pošljite v obliki mms sporočila, gif “fore”, whatsapp aplikacije ali na kakršenkoli drug način, ki je danes tako zelooo popularen :))

    Naj nas bo čim več 🙂

    Prosimo, da prijave pošljete na info@kondicijska-vadba.si ter vpišete tudi e-naslov prijatelja/-ice.

    HVALA!

    Se vidimo v maju! 🙂

    Adi M.

    Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someone
    email
    Share on Facebook
    Facebook
    Tweet about this on Twitter
    Twitter
    Share on Google+
    Google+
    Pin on Pinterest
    Pinterest