• OPTImalno ravnotežje in noge

    OPTImalno ravnotežje in noge
    Na posnetku si lahko ogledate odlično vajo za krepitev nog. Večina človeškega gibanja poteka na eni nogi, pa vendar se mi zdi, da se trening na eni nogi nekoliko zanemarja. Izpadni korak na mestu z ročko v roki je ena najučinkovitejših vaj za treniranje ravnotežja, kajti poleg tega, da smo v naravnem položaju giba (ena noga naprej in druga nazaj), treniramo še eno pomembno komponento, in sicer vključitev mišic trupa (zato tudi uporaba ročke). Paziti moramo na to, da večino bremena prenaša sprednja noga, prav tako morata biti gleženj in koleno čim bolj stabilna in usmerjena naravnost.
  • OPTImalen prijem in roke

    OPTImalen prijem in roke
    Na posnetku lahko vidite kombinacijo vaj za roke (primarno biceps in triceps, sekundarno še precej drugega:)), kjer pa je precej poudarka na krepitvi prijema. Med izvajanjem vaj za večje mišične skupine (hrbet, prsne mišice) nas pogostokrat izda prijem in zato ne smemo zanemariti moči v naših dlaneh. Obstajajo neke različice z navijanjem ter upogibanjem uteži pa vendar menim, da je bolje, če se trening za moč prijema poveže s treningom naših (celotnih) rok. Poizkusite in nato kritizirajte 😉
  • OPTImalen 30/30 zgib

    OPTImalen 30/30 zgib
    Zgibe lahko izvajamo na več načinov, najpogosteje pa želimo doseči čim večje število le-teh. Na posnetku vam predstavljam nekoliko drugačno različico in sicer, poizkusite 1 (!) dvig, ki traja eno minuto (30 sek navzgor in 30 sek navzdol). Nekoliko preveč se obremenjujemo s ponovitvami, medtem ko je za mišico zelo pomemben čas obremenitve oz. obremenjevanja. Da pride do tako željenih mikropoškodb, ki so pozneje posledica rasti mišice, teorija pravi, da mora le-ta biti obremenjena od 40 - 60 sek. Torej, poizkusite in se prepričajte 😉 # serije so precej OK, 5 serij za pogumne (med dvigi 1 min počitka).
  • OPTImalne vaje za zabavo #3

    OPTImalne vaje za zabavo #3
    Sledi še 3. del vaj, ki sem jih izvedel v rdeči "mišič" majci (zelo pomemben podatek, kajne:))) Tako kot v prejšnjih dveh posnetkih, je pri izvajanju vaj cilj, da se nekoliko več razmišlja o samem gibu in pri tem seveda zelooo zabava :))
  • OPTImalne vaje za zabavo #2

    OPTImalne vaje za zabavo #2
    Predstavljam 2. del vaj, ki bodo poleg telesa, razmigale tudi vaše sive celice 😉 Poleg tega, da se lahko ob izvajanju zabavate, so gibi odlični tudi za medmišično koordinacijo.
  • OPTImalna vaja za moške

    OPTImalna vaja za moške
    Mišice lahko treniramo na več načinov in eden od teh je, da povežemo več vaj v en "kompleks". Vaja na posnetku je odlična za splošno vzdržljivost mišic, prav tako pa boste aktivirali precej mišičnih vlaken, ki lahko doprinesejo k učvrstitvi in tudi rasti mišice. Pomembno je, da ne precenite svojih zmožnosti pri izbiri teže ročk ter da izvajate vaje kontrolirano in brez sunkovitih gibov (predvsem v hrbtu). Angleški izraz za vajo je "manmaker" in moram pritrditi poimenovanju 🙂
1 2 3 »
Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest