• Objavljeno: 21. 05. 2015

    Zgodi se! Pride trenutek ali situacija, ko se pritožujemo, ko nam ni lahko in moramo iz sebe spraviti te besede, ki v bistvu nikomur nič ne pomenijo, niti nam samim ne in s tem ni nič narobe.

    Vendar, PRAVICO DO PRITOŽEVANJA SI MORAŠ ZASLUŽITI!

    Vsi poznamo (klišejske) izreke, pregovore, motivacijske nagovore, kot npr. »Don’t complain, work harder!« ali »Champions train losers complain!« ter še veliko ostalih in z njimi ni nič narobe, če te to motivira – vsaka motivacija je dobra. Nič pa ni narobe, če se (občasno) pritožuješ, vendar danes se to dogaja prehitro in prepogosto! In to je napaka! To je tisti nadležni del tebe, mene, vseh nas, ki nam prav nič ne pomaga, da postanemo boljša različica sebe, kot smo bili en dan, en teden ali en mesec prej!

    Ne pritožuj se, da ne izgledaš kot fotomodel, pri tem pa držiš kokakolo v roki!

    Nimaš pravice pritoževati se, če treniraš en teden ali en mesec ali eno leto s pol moči, z nezainteresiranostjo in z nikakršnim namenom izboljšati svoj prejšnji dosežek ali rezultat treninga. Nimaš pravice pritoževati se, če po določenem času treniranja še vedno ne moreš narediti dveh sklec, pri tem pa se nisi niti na enem od treningov potrudil narediti eno. Nimaš pravice pritoževati se, da so drugi boljši od tebe, če na trening prideš z negativnim odnosom do sebe in do treninga ter pričakuješ čudeže. Nimaš pravice do pritoževanja (pa tudi do vračila denarja ne :)), če vplačaš za cel mesec treniranja, nato se pa udeležiš manj kot polovice treningov.

    Nimaš pravice do pritoževanja, če med treningom nenehno govoriš ne bom ali ne morem in nimaš pravice do pritoževanja, če pričakuješ, da bo nekdo drug naredil delo namesto tebe! Pravico do pritoževanja imaš, ko redno treniraš in pri tem ne šteješ mesecev! Pravico do pritoževanja imaš, ko se vsak dan in vsak trening trudiš biti boljši, kot si bil prej! Pravico do pritoževanja imaš, ko narediš tudi kakšen dodaten trening! Ko treniraš na vso moč, z vso zagrizenostjo, ki jo imaš v sebi, pri tem pa ni nobenega (daleč) okoli tebe, takrat imaš pravico do pritoževanja!

    Ne pritožuj se, da ne izgledaš kot fotomodel, pri tem pa držiš kokakolo v roki! Ne pritožuj se, da ni rezultatov hujšanja, ker si pojedel/-la eno solato s piščancem v tednu! Ne pritožuj se, da ne moreš shujšati, ker se 3 dni držiš diete! Ne pritožuj se nad svojimi geni, medtem ko ješ devetnajsti piškot, zvečer na kavču pred TV-jem! Ne pritožuj se, da imaš počasen metabolizem, medtem ko ješ tretji krožnik testenin s sirom! Ne pritožuj se nad celulitom, medtem ko pravkar v koš mečeš tretjo vrečko čipsa! Ne pritožuj se, da v hiši ni nič pametnega za jesti, medtem ko imaš v hladilniku na izbiro 5 različnih vrst salame in dve tubi majoneze, zelenjave in sadja pa ni na vidiku že en mesec! Ko se boš pravilno in uravnoteženo prehranjeval/-a najmanj pol leta, ko boš poskrbel/-a za uravnotežen vnos beljakovin, maščob in ogljikovih hidratov, ko se boš uprl/-a prenajedanju in hitri prehrani, ko bo tvojo milka čokolado in smoki zamenjala črna čokolada in sadje,

    ko bo gazirano in sladkano pijačo nadomestil zelenjavni ali sadni smuti, takrat imaš pravico do pritoževanja (čeprav v tem primeru ne vidim razloga, zakaj bi se pritoževal… rezultati bodo očitni)!

    Prav tako nimaš pravice do pritoževanja, da si preveč zmatran, medtem ko namesto počivanja, sediš v lokalu na kavici! Ne pritožuj se nad svojim urnikom dneva, če se niti ne potrudiš, da bi kaj spremenil! Ne pritožuj se, da ne spiš dovolj, medtem pa gledaš »How it’s made« na Discovery-ju do treh zjutraj! Privošči si popoldanski počitek (če lahko), privošči si dovolj spanca, privošči si sproščujoči sprehod, občasno savno, kopel ali masažo! Poskrbi za svoj počitek in spet ne bo razloga za pritoževanje (boš pa imel/-a vsaj pravico do pritoževanja)!

    Upam, da ste dojeli bistvo pravice do pritoževanja. Veliko premalo naredimo za to, da bi se lahko pritoževali in vse prehitro in prepogosto se začnemo pritoževati (in kar je še huje, obtoževati), ko pa v bistvu sploh še nismo niti blizu pravice do pritoževanja! Prenehaj z vsemi izgovori, globoko se zazri v sebe in v svoja dejanja, vprašaj se ali res počneš vse kar lahko, da ti bo bolje oz. da boš boljša različica sebe, kot si bil/-a prej! Ali se resnično trudiš narediti eno ponovitev več, kot na prejšnjem treningu?! Ali res poješ vsak dan dovolj zelenjave?! Si res poskrbel/-a za regeneracijo?! Zastavi si cilj in ga skušaj doseči z vsem, kar imaš! Ciljaj visoko! ZASLUŽI SI PRAVICO DO PRITOŽEVANJA!

    Do naslednjič!

    Adi M.

    Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someone
    email
    Share on Facebook
    Facebook
    Tweet about this on Twitter
    Twitter
    Share on Google+
    Google+
    Pin on Pinterest
    Pinterest