• Objavljeno: 09. 12. 2015

    V sredo smo zmenjeni v mestu, v petek imamo poslovno večerjo, v soboto je žurka s prijatelji, v nedeljo pa je na sporedu kosilo z družino! Ali moram razmišljati o novi (beri večji) konfekcijski številki?

    Kot ste najbrž že občutili na svoji koži, se v decembru veliko dogaja! Veliko dela, veliko ogledovanja, veliko nakupovanja, veliko obdarovanja, veliko obiskovanja in še več prehranjevanja! Medtem ko si nekateri, ki želijo pridobiti kilogram ali dva (ali deset), v tem obdobju brez slabe vesti privoščijo vse, kar se jim postavi na mizo, spet drugi samo zmajujejo z glavo, ker se zavedajo, da bo ob koncu decembra in predvsem januarja, ko se ves hrup poleže, tehtnica kazala bistveno večje število, kot bi si to želeli ali celo upali napovedati!

    Tudi za to obstaja rešitev, potrebno pa je samo pametno razporediti čas prehranjevanja in pazi to…dejansko lahko v decembru shujšaš, ne da bi se odrekel vsem načrtovanim (prisilnim in želenim) pojedinam!

    Ali moram razmišljati o novi (beri večji) konfekcijski številki?

    Pa pojdimo skozi scenarij dneva, ko veš, da bo na sporedu veliko hrane pa tudi nekaj pijače:

    Recimo, da imaš v soboto načrtovano zabavo s prijatelji. Zabava se bo odvijala v poznih popoldanskih najverjetneje pa večernih urah! Prvi korak je, da ko se zbudiš, nič ne ješ! Ker veš, da boš zvečer veliko jedel, si prihraniš kalorije in v jutranjem oz. dopoldanskem času piješ veliko tekočine, predvsem vode, lahko pa tudi kakšno skodelico čaja ali kave! Preden se lotiš prvega obroka v dnevu, popij vsaj 1 liter tekočine!

    Priporočljivo je, da si v dnevu tudi aktiven, naj bo to kratek trening, tek ali pa sprehod! Ne pozabi na pitje tekočine, vendar se izogibaj raznim izotoničnim napitkom, saj kalorije »šparaš« za večer, raje ostani pri vodi! Glede na to, da je tvoj cilj izgubiti maščobo, priporočam trening z utežmi ali lastno težo, na koncu pa nekaj serij intervalnega kardia (šprinti na kolesu, šprinti na stezi ali pa s kolebnico)!

    Prvi obrok pojej v zgodnjem popoldnevu (recimo med 13.00 in 15.00)! Ne skrbi, do takrat ne boš umrl, saj brez hrane lahko zdržiš 2 tedna! Obrok naj bo nizkokaloričen, kar pomeni, da pojej nekaj beljakovin (priporočljiv vir v tej fazi so bele ribe ter puranje ali piščančje meso) ter nekaj zelenjave. Obrok naj bo zmeren in ko poješ, občuti še nekaj lakote (za vse, ki štejete pa naj bo to obrok z manj kot 400 kalorijami)!

    Če veš, da bo na zabavi veliko hrane, potem naj bo prvi obrok tvoj edini obrok do takrat. Če ne nameravaš pojesti vsega, kar ti na zabavi pade v naročje, pa si privošči še en obrok v poznem popoldnevu (med 17.00 in 19.00)! Ta obrok naj prav tako vključuje beljakovine in zelenjavo, poleg tega pa je lahko nekoliko obilnejši od prvega (600-800 kalorij)!

    Ko se zabava začne in zagledaš vso hrano, se ne poženi z glavo naprej ampak prav tako začni z beljakovinami in zelenjavo (če boš sploh imel to možnost), da se nasitiš s kvalitetnimi hranili, nato pa si privošči tudi vse drugo, kar si želiš in po čemer si hrepenel cel dan (na koncu, ko ne moreš niti drobtine več, si pa začni tlačiti hrano v oči, saj je to tisti organ, ki je še kar naprej lačen, kajne  )! Ne glede na vse dobrote, pa še vedno priporočam, da uporabiš zdravo pamet ter se ne prenažiraš vsakih 20 minut!

    Najbrž nisi prišel na zabavo z miselnostjo, da ne boš pil! Predlagam, da se držiš žgane pijače in če že moraš mešati, naj bo to pijača z manj kalorijami (neverjetno, ampak tudi dietna Coca Cola pride prav)! Med vsakim »eksom« popij vsaj 2,5 dcl vode! Zelo bo pomagalo (predvsem naslednji dan)!

    Naslednji dan je priporočljivo spet narediti trening ali kakšno drugo aktivnost (rekreacija ali pa igra z otroki)… enostavno se boš počutil bolje, pa še »mačka« boš peljal malo na sprehod!

    Torej, če se boš držal zgornjih pravil oz. bolj nasvetov, ti bo december ostal v dobrem spominu, pa še nove garderobe ne bo potrebno kupovati. Dejansko se zna zgoditi, da bo po novem letu celo nekaj kg manj, kot pa pred decembrom, zato se splača vsaj poizkusiti! Zgornji scenarij se da prilagoditi vsem situacijam, tako opoldanskim družinskim kosilom, kot tudi poslovnim večerjam, samo vrstni red obrokov se obrne! Potrebno je le nekaj strategije in samokontrole!

    Da si boš lahko privoščil več kalorij in pri tem ostal v isti velikosti hlač (ali le-to celo zmanjšal!!), pa se pridruži MOTUS kondicijski vadbi, kjer ti ob naporu zagotavljamo tudi zabavo in dobro družbo! Če ne verjameš, se pač prepričaj :)!

    Do naslednjič!

    Adi M.

    Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someone
    email
    Share on Facebook
    Facebook
    Tweet about this on Twitter
    Twitter
    Share on Google+
    Google+
    Pin on Pinterest
    Pinterest