• Objavljeno: 06. 11. 2015

    Danes je vse preveč neke mehkužnosti in šibkosti v človeku! Veliko jamranja, še več pritoževanja, malo truda in še manj spodbude! Pomembno je, da se tega VSI zavemo in začnemo graditi na tem, da postanemo bolj odporni, zmogljivi, stabilni, učinkoviti in uporabni posamezniki tako zase kot za tiste, ki nam nekaj pomenijo v življenju!

    Spodaj boš našel 23 malce čudnih ampak učinkovitih načinov, kako povzdigniti svoje mentalne in telesne sposobnosti na višjo raven ter s tem doseči odpornost in »uporabnost«! Ni vse samo v glavi in tudi ni vse samo v mišicah, zato je potrebno doseči to usklajenost, kjer bo tvoja »psiha« nadzorovala tvojo »fiziko« in obratno, kajti le na ta način boš dominiral nad seboj in svojim življenjem!

    Osredotoči se samo na tisto, ki ti je v tem trenutku pomembno za dosego tvojega cilja, kateregakoli že!
    Ali kot bi rekel Bruce Lee: » It’s not about daily increase, it’s about daily decrease!«

    1. Naredi HFT trening (High frequency training)!

    HFT trening je način treniranja, kjer moraš imeti veliko volje, potrpežljivosti in samodiscipline, zato je to odličen način, da preveriš, česa si zmožen! Pri HFT treningu si izbereš eno vajo, ponavadi tisto, pri kateri želiš postati boljši (npr. skleca v stoji)! Začni z eno ponovitvijo na dan in v naslednjih 6-ih mesecih vsak dan dodaj eno ponovitev! Na začetku je to brez veze in prelahko, potem pa postane brutalno, zoprno ter zelo utrujajoče in takrat se dokaži samemu sebi! Priporočljive vaje so zgib, izpadni korak, skleca in počep (odloči se za tisto vajo ali različico te vaje, kjer lahko narediš največ 8-12 ponovitev)! Srečno!

    2. Ne bodi živčen v avtu!

    Če misliš, da ta način ni »na mestu«, te izzivam, da en mesec med vožnjo ne (za)kričiš, ne izustiš niti ene kletvice, ne mlatiš in mahaš z rokami ter ne izsiljuješ ostalih v prometu! No, sedaj je pa to postalo precej bolj zahtevno, kajne?! Verjemi, če boš dosegel sproščenost v avtu med vožnjo, boš drugačna (beri boljša) oseba!

    3. Spremeni frizuro!

    Se spet sprašuješ, zakaj bi ta način pomagal! Pojdi v frizerski salon in reci, da se prepuščaš njihovi domišljiji! Za to bo potrebnega veliko poguma in pogumni moramo biti! Predlagam Studio4 na Pražakovi!

    4. Najdi čas za trening!

    Ja vem, družina, delo, otroci, obiski, stara mama, stari oče, maša, gledališče, kino, rojstni dnevi, izleti, počitek, družba, prijatelji, dopust, vročina, mraz, dež, pomlad, jesen, zima, poletja, novo leto, velika noč, noč čarovnic, božič, Marijino nebovzetje, ramadan, TV nanizanka, kavica, čik in vse ostalo pride vmes! To so IZGOVORI, zato najdi čas za trening!

    5. Jej, ko si lačen!

    Nikoli si nisem mislil, da bo za to potreben takšen napor ampak očitno je! Zberi ves pogum, ki ga imaš in jej samo takrat, ko si lačen! Verjemi, to je čudežen način za zmanjševanje maščobnih oblog! Zberi še kanček več poguma in jej kvalitetno, organsko pridelano hrano ter s tem naredi uslugo še svojemu zdravju!

    6. Pojdi peš v trgovino!

    Še en čuden način, kako lahko zgubiš odvečne kilograme in pridobiš nekaj moči v zgornjem delu telesa, če si boš le naložil kakšen liter mleka več! In vmes, če boš slučajno trpel, se spomni na ljudi, ki morajo hoditi en dan, da pridejo do pitne vode! Sedaj postane problem parkiranja pred trgovskim centrom precej manjši, kajne?!!

    7. Šprintaj v klanec!

    Če ne veš, zakaj ti bo ta način pomagal, da postaneš boljši v vsem, potem enostavno moraš poizkusiti!!

    8. Poslušaj več, govori manj!

    Na ta način boš dejansko zvedel (in se zavedal), kaj se dogaja z ljudmi okoli tebe!

    9. Več beri!

    Beri pustolovske, znanstvenofantastične, romantične, študijske in vse ostale knjige! Beri čim več! Pridobil boš domišljijo in znanje!

    10. Bolj se potrudi!

    Na ta način boš dosegel vse tiste cilje, ki si si jih zastavil! Če še vedno ne boš oz. nisi zadovoljen, potem se nisi dovolj potrudil!

    11. Manj sanjari!

    Občasno ti to celo pomaga ampak saj dobro veš, da bo potrebno iti v akcijo in ne samo sanjariti!

    12. Bodi neodvisen!

    Nikoli ne postavi svojih pričakovanj na pleča drugega! Naredi plan in če je to potrebno, sproti prilagajaj! Naredi vse, da bo izid odvisen samo od tebe, kar pa ne pomeni, da ne prosi za pomoč!

    13. Ne čakaj, začni!

    No, na ta način boš dejansko začel s tistim, o čemer si sanjaril!

    14. Naredi stojo!

    Začni vaditi stojo na rokah! Pomagalo ti bo pri stabilizaciji ramenskega sklepa in trupa, poleg tega pa, če ti bo še kdo rekel, da se postavi na glavo, boš to dejansko lahko naredil!

    15. Osredotoči se!

    Na ta način boš izločil vse, kar je nepotrebno v vsakdanjem življenju! Osredotoči se samo na tisto, ki ti je v tem trenutku pomembno za dosego tvojega cilja, kateregakoli že! Ali kot bi rekel Bruce Lee:  »It’s not about daily increase, it’s about daily decrease!«

    16. Razteguj!

    Vsak dan si vzemi 5-10 minut in razteguj! Na ta način boš pomagal mišicam, da dosežejo svoj potencial pri treningu, prav tako se boš bolje počutil!

    17. Bodi otročji!

    Prevečkrat smo obremenjeni z majhnimi stvarmi! Bodi otročji in se smej na ves glas, skači po lužah, sankaj, povaljaj se v kupu listja in se ob vsem tem zabavaj!

    18. Prevzemi odgovornost za dejanja!

    Če si kriv, potem prevzemi odgovornost! S temi (neskončnimi) izgovori ne delaš usluge niti sebi niti vsem okoli sebe!

    19. Izkoristi svoje sposobnosti!

    Veš v čem si dober, torej to izkoristi! Pa ni nujno, da to velja samo pri poslovnem uspehu, izkoristi svoje sposobnosti v vsakdanjem življenju! Dobro kuhaš? Torej kuhaj veliko, za družino, partnerja, prijatelje in ostale! Dobro plešeš? Torej nauči še koga drugega plesati! Itd.

    20. Izboljšaj svoje šibkosti!

    Vsakič, ko izboljšaš svojo šibkost, postane to tvoja prednost, torej izboljšaj svoje šibkosti!

    21. Uredi se!

    Nikoli si ne dovoli slabega počutja oz. nezadovoljstva s samim seboj, ker se nisi uredil! Ne glede na to ali greš samo na sprehod s psom, na obisk k mami ali pa na svečano večerjo, vedno se uredi tako, da boš užival ob pogledu nase!

    22. Pojdi ven vsak dan!

    Vsak dan v letu pojdi ven vsaj za pol ure (pa ne govorim o poti v ali iz službe, sploh pa ne o vožnji z avtom)! Če spet ne veš, zakaj ti bo ta način pomagal, poizkusi in boš videl!

    23. Zbriši FB aplikacijo s svojega telefona!

    Ja, kdo bi rekel, da bo tudi za tako bedarijo potreben pogum!??!

    Bonus način!

    24. Pridruži se MOTUS ekipi!

    Veliko zgornjih načinov do večje odpornosti lahko dosežeš že samo s tem, da se pridružiš MOTUS ekipi (www.kondicijska-vadba.si)! Dobrodošel! 🙂

    Do naslednjič!

    Adi M.

    Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someone
    email
    Share on Facebook
    Facebook
    Tweet about this on Twitter
    Twitter
    Share on Google+
    Google+
    Pin on Pinterest
    Pinterest