• Objavljeno: 30. 08. 2018

    Življenje je seštevek! 

    Seštevek vaših dejanj in morda še bolj pomembno, seštevek vaših “nedejanj”. Vse kar naredite in NE naredite bo določilo vašo vsoto oz. bo določilo VAS.

    V preteklih letih smo velikokrat slišali stavek “To zgleda lahko, ko ti pokažeš!”… To vedno vzamem kot kompliment 🙂 vendar zavedati se morate, da je v ozadju te “demonstracije” vaje veliko več, kot se morda zdi na prvi pogled.

    Da vaja, ki jo pokažem izgleda lahka, jo moram dobesedno lastiti. Kaj to pomeni? Vajo moram poznati do potankosti, vedeti v vsakem momentu, kaj zahteva od mene in koliko moram vložiti v vsak del giba oz. vaje, da bo le ta pravilna. Prav tako ni dovolj, da samo izvedem gib​, začutiti moram mišico ali mišice, ki so pri tem aktivne in potruditi se moram, da ne aktiviram mišic, katerim gib/vaja ni namenjen/a, kajti le-ta mora biti varna IN učinkovita. In kot ste najbrž videli v mojih objavah na socialnih omrežjih, vključevanje nepotrebnih mišic pomeni, da iščemo bližnjice, kar pa tudi ni dolgoročna rešitev, če želimo doseči zastavljeni cilj in ga OBDRŽATI.

    Danes je tako, da če želite doseči nekaj, kar drugi ne morejo, morate početi nekaj, kar drugi ne želijo. V preteklosti sem se lotil HFT (high frequency training) treninga, kjer si izbereš eno vajo in vsak dan izvedeš eno ponovitev več (prihaja kmalu tudi za vse, ki boste to želeli:)). Trening sem izvajal pol leta, in sicer na začetku vsak dan, po treh mesecih pa sem zaradi svoje mentalne prisebnosti imel vikende “proste” in vajo izvajal ob delovnih dneh. Začel sem z 12 ponovitvami na dan in končal nekje pri 170 (končno število je najbrž nekoliko potlačeno v podzavest:))). V tem času se veliko naučiš o sebi, o vaji, o telesu ter tudi svoji t.i. psihi.

    Eno najpomembnejših spoznanj je bilo, da najbolj štejejo ponovitve/dejanja, ko te nihče ne gleda. Svojega HFT treninga nisem nikjer objavljal, nikomur o tem govoril ali razpravljal ipd. Vse je bilo v glavi in z namenom, da se vajo usvoji in celo ponotranji.

    S temi vsakodnevnimi dejanji imam tudi znanje, izkušnje, samozavest in kompetenco, da vam svetujem in skušam pomagati pri doseganju vaših zastavljenih ciljev. Odločite se, kaj vam je v tem trenutku oz. obdobju najbolj pomembno in se tega lotite. 

    Če nimate časa za treniranje, ga NAJDITE. Vsi, ki že redno trenirate, pa lahko začnete pri tem, da se osredotočite na vsako sekundo in minuto v tej eni uri treninga; ne dovolite, da vam misli tavajo vsepovsod. Začutite mišico, prilastite si vsako vajo in ne pozabite, da VSAKA PONOVITEV ŠTEJE!

    Do naslednjič!

    Adi M.

    Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someone
    email
    Share on Facebook
    Facebook
    Tweet about this on Twitter
    Twitter
    Share on Google+
    Google+
    Pin on Pinterest
    Pinterest