9 načinov, da »odbiješ« 100+ kalorij - Zavod za šport in rekreacijo OPTI-MOTUS
  • 9 načinov, da »odbiješ« 100+ kalorij
    Objavljeno: 29. 06. 2017

    Hujšanje ni enostavno (vsaj, ko govorimo o kvalitetnem hujšanju). Za nekoga, ki se trudi shujšati je proces najbrž vedno nekoliko daljši, kot bi si želeli (ali pričakovali). Poleg rednega gibanja in treniranja, je (vsakodnevno) potrebno paziti tudi, kaj jemo. Bi želeli vedeti, kako z majhnimi spremembami zmanjšati vnos kalorij? Konec koncev je za manj kilogramov to najbolj pomembno…zaužiti manj kalorij! Pa si poglejmo 9 (preprostih) načinov, kako to doseči.

     

    #1 Zamenjaj 2 za 1

    Če si ljubitelj(ica) sendvičev ali burgerjev (tukaj velik privrženec le-tega), si lahko hujšanje olajšate z eno rezino kruha oz. bombetke. Enostavno se odrečete zgornji rezini in takoj boste prihranili 100 ali več kalorij pri obroku (seveda, bodite previdni pri količini krompirčka ter različnih omakic). Na začetku boste mogoče potrebovali nekaj domišljije pa vendar…izplača se poizkusiti.

    #2 Zamenjaj veliko za malo

    Tukaj ni nekih velikih skrivnosti (no tudi drugje ne, pri tej točki je samo bolj očitno). Veliko žemljo zamenjajte za malo, velik meni zamenjajte za manjšega, kosilo s tremi hodi zamenjajte za kosilo samo z glavno jedjo itd. Najbrž boste imeli občutek, da se žrtvujete, kot se niste še nikoli pa vendar…hitro boste sprejeli dejstvo, da ne gre za nikakršno žrtvovanje, temveč bolj za prilagoditev, ki vam bo prihranila nekaj kalorij pa tudi denarja.

    #3 Zamenjaj smetano z mlekom

    Razumem…radi imate jutranjo oz. dopoldansko kavo in še rajši imate kavo s smetano. Če se le nekoliko prilagodite in smetano zamenjate z mlekom, boste na dobri poti, da se spoprijateljite s tehtnico. Okus bo nekoliko drugačen, vendar ne toliko, da bi čutili velik primanjkljaj…saj veste, vse je v glavi.

    #4 Zamenjaj navadnega z lahkim

    Brez skrbi, ne boste izgubili svoje moškosti, če začnete piti nekoliko »lažjo« različico piva. Če ste pa obremenjeni, kaj bodo o tem rekli vaši pivski prijatelji, potem tako ali tako niste pripravljeni se odreči pivskemu prijatelju nad pasom (saj veste koga mislim…tistega prijatelja, zaradi katerega ne vidite več vaših prstov na nogah). V glavnem, dejstvo je, da bo potrebno zmanjšati samo količino piva (enega na dan) in če se pri tem navadite še na tistega z manj kalorijami, boste presenečeni nad rezultatom.

    #5 Zamenjaj tekoče s trdim

    Rad piješ pomarančni sok…potrudi se pojesti pristno, sočno pomarančo. Na ta način boste (spet) prihranili nekaj kalorij, istočasno pa z dodatnimi vlakninami pomagali telesu, da so »zadeve« v pogonu.

    #6 Zamenjaj rjavo z zelenim

    Če ste ljubitelj arašidov in jih pojeste v večjih količinah, se to lahko pozna tudi na obsegu vašega pasu ali stegen (saj veste, genetika izbira). Ne skrbite, sedanjo kalorično »bombico« lahko zamenjate s prav tako priročnim, nekoliko slanim in manj kaloričnim edamame fižolom. Poleg manj kalorij, vsebuje edamame fižol tudi nekoliko več beljakovin, tako da z enim ptičem razbijete dva kamna (»Chuck Norris style«).

    #7 Zamenjajte gosto z redkim

    Vem…stres nas vse prej ali slej dohiti in v takih trenutkih zna čokoladni šejk nekoliko omiliti napete občutke. Na žalost, ta isti šejk lahko privede do še večjega stresa, ko se pogledamo v ogledalo in opazimo, da so ljubezenske ročke prerasle naziv ročkice. Rešitev je v čokoladnem mleku. Ni idealno in vsekakor ne gre pretiravati ampak za začetek boste s to zamenjavo prihranili vsaj 100 kalorij.

    #8 Zamenjajte slanino s slanino

    Jajca s slanino veljajo za šampionski zajtrk in recimo, da to drži pa vendar…če »pujskovo« slanino zamenjate s »purančkovo« slanino, boste zopet prihranili kalorije, vsekakor pa vam zna biti hvaležno tudi vaše srce. Najboljše pri vsem pa je, da okus »ne trpi«.

    #9 Zamenjajte suho s svežim

    Sicer je res, da je rok trajanja precej krajši ampak, ker smo v tej »igri« reduciranja kalorij, potem zamenjajte rozine z njihovo osnovno obliko – grozdjem. Dejansko se boste na ta način nekoliko bolj osvežili v poletnih dneh, vsekakor pa znižate kalorično vrednost prigrizka za več kot 100 kalorij.

    Tako, sedaj imate 9 načinov, kako zmanjšati kalorični vnos prigrizka ali obroka. Morda se 100 kalorij ne sliši veliko, vendar potrebno je pogledati celotno sliko in ko seštejemo končni prihranek, ugotovimo, kako zelo lahko te majhne spremembe vplivajo na naše počutje in videz.

    Pomembna »sestavina« vsakega procesa transformacije je tudi gibanje in treniranje, tako da, če ne veste, kje in s kom bi začeli, poizkusite kondicijski program OPTImalec. Gre za varen, učinkovit in zabaven način treniranja, s katerim boste dosegli zastavljene cilje ter jih tudi obdržali.

    Do naslednjič!

     

    Adi M.

     

    Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest