• Objavljeno: 30. 09. 2016

    Nekaj razlogov ste najbrž že slišali, mogoče pa ne. Odločitve v življenju se vedno lažje sprejmejo, ko vemo tudi razlog, ZAKAJ nekaj izbrati in ne samo KAKO to narediti. Pravijo, da v povprečju posameznik najprej 7x odkloni, preden se odloči ZA in spodaj vam ponujam točno toliko razlogov, da v letošnjo zimo vstopite pomlajeni, z boljšim počutjem, v dobri družbi, z manj stresa, z večjo odgovornostjo in vztrajnostjo, z večjo vnemo ter doseženimi cilji.

    #1 Videti smo mlajši in tudi počutili se bomo pomlajeno

    pomlajeni

    Namen treniranja ni vedno in samo izgubiti kilograme ter se pripraviti na naslednji maraton, tekmovanje ipd. Koristi treniranja segajo mnogo dlje, kot samo, da shujšamo in učvrstimo mišice. Med treniranjem se razširijo majhne arterije v naši koži in s tem se poveča krvni dotok do povrhnjice. Tako se dostavi več hranilnih snovi v zgornjo plast kože, kar omogoča regeneracijo in obnovo poškodb, ki so posledica izpostavljenosti soncu in tudi staranja. Ta proces pomaga tudi pri produkciji kolagena, ki upočasni nastajanje gubic. S staranjem se celice, ki proizvajajo kolagen nekoliko polenijo in treniranje pomaga, da so le-te bolj učinkovite, kar privede do tega, da naša koža izgleda mlajša.

     

    Veliko različnih študij kaže, da se ljudje, ko začnemo s procesom treniranja počutimo veliko bolje ter smo bolj zadovoljni sami s seboj. Naše psihično stanje se izboljša in celotna zdravstvena slika je veliko boljša v primerjavi s tistimi, ki ne gibajo dovolj. Ker smo zadovoljni sami s seboj, imamo več energije, prav tako se bolje počutimo in smo bolj samozavestni. Sami veste, da ni nič bolj privlačnega od občutka, ko smo zadovoljni v svoji koži.

     

     

    #2 Izboljša naše počutje

    boljsa-volja

    Priznajmo si, da vreme precej vpliva na naše počutje in z zimsko depresijo se tudi sami počutimo nekoliko »na tleh«. Zato je še toliko bolj pomembno, da poskrbimo za redno treniranje tudi pozimi. Vzemimo svojo dozo anti-depresiva na malce drugačen način – znano in potrjeno dejstvo je, da se med treniranjem raven endorfinov poveča in ti majhni »hormoni sreče« nam pomagajo, da se počutimo (veliko) bolje.

     

     

    #3 Ustvari nam varno in udobno okolje, ker smo v družbi enako mislečih ljudi

    enaki

    Naše (družbene) življenjske izkušnje so dovoljšen dokaz, da se z druženjem v varnem in udobnem socialnem okolju počutimo manj izolirane ter manj zapostavljene, prav tako pa nam tak način druženja omogoča možnost prijateljstva, ki presegajo okvirje skupnega treniranja. S treniranjem v ekipi (in z ekipo) se počutimo varne tudi na čustveni ravni, ker se zavedamo, da obstaja nekdo, ki jim ni vseeno za nas.

     

    #4 Zmanjša nam stres

    zmanjsa-stres

    Vedno so najbolj opazne in tudi najprej pomislimo na fizične učinke treniranja, vendar ne smemo pozabiti, kako treniranje vpliva na naše mentalno stanje, še posebej na zmanjšanje vsakodnevnega stresa. Vsak program treniranja bi moral vključevati izboljševanje vzdržljivosti (splošne in lokalne), ker le-ta ključno vpliva na zmanjšanje vsakodnevne utrujenosti, izboljšanje našega »stanja pripravljenosti« in koncentracije ter celostno izboljšanje naših kognitivnih sposobnosti. Te lastnosti so še posebej koristne, da se lahko izognemo telesni in psihični pregorelosti, ki je posledica današnjega hitrega tempa življenja.

     

    #5 Bolj smo odgovorni in vztrajni pri treniranju

    vztrajnost

    Treniranje z ekipo nam ustvari občutek odgovornosti, saj ne želimo biti edini, ki manjka na treningu. Veliko lažje se spravimo na trening, ko vemo, da nas čaka prijetna družba in pozitivno vzdušje zato vztrajamo tudi takrat, ko se počutimo nekoliko leni.

     

    #6 Bolj smo vneti

    ekipno-delo

    Niso potrebne nikakršne raziskave, ki bi dokazale, da pri treniranju v ekipi damo več od sebe, kot bi se potrudili, če bi trenirali sami. Enostavno nam naš ego ne dovoli, da bi popuščali, medtem ko gledamo, kako se drugi trudijo. Sicer ni potrebno pretiravati s tekmovalnostjo ampak zelo težko se bomo sprijaznili s tem, da edini nismo naredili do konca vseh ponovitev, odtekli vseh krogov ali preplezali vseh ovir. Treniranje v ekipi in z ekipo je tudi bolj zabavno.

     

    #7 Pod strokovnim vodstvom hitreje dosežemo naše cilje

    strokovnost

    Ekipno treniranje poteka pod strokovnim vodstvom trenerja, ki bo poskrbel, da je program učinkovit in varen ter da dosežemo OPTImalne rezultate. Ko in če treniramo sami, se lahko zgodi, da ne sledimo programu, ki bi najbolj ustrezal našim ciljem (saj veste…preskočimo vaje, ki nam ne gredo). Trener torej poskrbi, da treniramo PRAVILNO ter da je proces treningov prilagojen doseganju čim boljših rezultatov.

     

    Kako naprej?

    kako-naprej

    Ker ste prebrali do konca »7 stvari, ki jih niste vedeli o ekipnem treniranju« vam ponujamo 7 dni brezplačnega treniranja z izjemno spodbudno, pozitivno in zabavno ekipo OPTImalcev. Od oktobra bodo treningi potekali v telovadnici na OŠ Vodmat, Potrčeva 1 (v neposredni bližini Kliničnega centra) ter v Šiški (v bližini ŽAK-a).

     

    Urnik (in brezplačno darilo) si poglejte na www.kondicijska-vadba.si, prijave pa zbiramo na e-naslovu info@kondicijska-vadba.si, uporabite kodo OPTImalec. Lahko tudi pokličete na 068 126 330 (Adi).

     

    Prečekirajte tudi FB stran na www.facebook.com/zavod.optimotus.

     

    Dobrodošel vsak začetnik, ki se je odločil narediti nekaj za svoje zdravje ter vsak napredni rekreativec, ki želi dodatno izboljšati svoje sposobnosti.

     

    Do naslednjič!

     

    Adi M.

    Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someone
    email
    Share on Facebook
    Facebook
    Tweet about this on Twitter
    Twitter
    Share on Google+
    Google+
    Pin on Pinterest
    Pinterest