MOTUS OT – povzetek “na hitro”!

  • OT je individualni trening (t.i. 1 na 1)!
  • OT omogoča najbolj celosten pristop za izdelavo trening programa, ki bo prilagojen samo TEBI (tvojim potrebam, sposobnostim in ciljem)!
  • OT vključuje tudi jedilnik pravilnega prehranjevanja, ki je prav tako prilagojen TEBI (in ne obratno)!
  • OT zahteva veliko volje, želje in vztrajnosti tako z VAŠE kot z moje strani!
  • OT je tudi primeren za vse, ki imajo potrebo po športno-specifičnem treniranju (6-stopenjski program)!

MOTUS OT – opis “za firbčne”!

Osebno Treniranje je t.i. trening 1 na 1. Torej, treningi potekajo v prisotnosti trenerja in enega vadečega, kar je najbolj učinkovita oblika treninga, če želiš najhitreje doseči svoje zastavljene cilje.

In zakaj je takšna oblika najbolj učinkovita? Zato, ker le-ta omogoča najbolj celosten pristop do izdelave programa, ki bo prilagojen izključno tebi, tvojim potrebam, ciljem in željam. Program treningov je tako v celoti prilagojen vašemu zdravstvenemu stanju (morebitnim zdravstvenim težavam, poškodbam idr.), dnevnim obveznostim (služba, družina in ostale obveznosti) ter seveda ciljem (kaj želite doseči).

Zelo pomemben element programa je tudi prehrana, tako da zraven dobite tudi jedilnik pravilnega prehranjevanja, ki bo prav tako prilagojen izključno vam in ne obratno. Jedilnik je lahko učinkovit samo takrat, če ga lahko dejansko upoštevate, vendar mora biti prilagojen vašim obveznostim, kajti verjamem, da je v (vašem) življenju že dovolj stresa in pravilna prehrana ne sme biti še eden več! Še vedno je potrebno veliko volje, želje in vztrajnosti z vaše strani, z osebnim treniranjem pa vam bom skušal čim bolj skrajšati pot in čas, da dosežete svoje cilje, kakršnikoli že so!

OT je primeren način tudi za vse, ki želijo športno trenirati oz. imajo potrebo po športno-specifičnem treniranju. V tem primeru vsebuje program 6 stopenj. Najprej se naredi anamneza vas (značilnosti športnika/-ce) in športa (značilnosti vaše športne discipline), nato se opredelijo (konkretni) cilji in v nadaljevanju se izdela ciklizacija periodizacije treningov (z upoštevanjem vašega tekmovalnega koledarja). Nadalje določimo metode in sredstva treninga, nato sledi modeliranje vadbenih vsebin (kdaj, kako in s čim vaditi ter kakšna kombinacija vaj) ter na koncu nadzorovanje (in analiza) trenažnega procesa.

Termini osebnega treniranja se prilagodijo posamezniku in trenerju!

Cena: Od 140 € naprej

Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someone
email
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest