• Brezplačni MAJ in najpomembnejša formula: 168 – (7×10) – (7×8) – (7×5) = 7

    Živjo! Ena najbolj nevarnih fraz danes je “Nimam časa!”… Vedno nekaj pride vmes in včasih (ali pa večkrat) si zaželimo, da bi dan imel več kot 24 ur. Pa bi nam to res pomagalo?? Bi res 30-urni dan pomagal, da naredimo vse, kar smo si zastavili oz. zamislili?? Poglejmo oz. razčlenimo formulo iz naslova in morda ugotovimo nekaj

  • Naravno je, da s(m)o negativni, ni pa to več učinkovito!

    Naša nagnjenost k negativizmu je učinkovita metoda za preživetje. Predstavljajte si situacijo nekaj 1000 let nazaj, ko se »sprehajate« po širni savani z občutkom hvaležnosti, da ste živi. Nenadoma, nekaj zašumi…   Odpravite se h grmovju ter zagledate leva…ker od vas prekipeva pozitivizem, si želite to bitje podrobno ogledati in seveda tudi bolje spoznati. Lev bo

  • »Pustolovščina« brez enega samega treninga

    »Pustolovščina« brez enega samega treninga

    Kot nekdo, ki je na nek način odvisen od telesnega gibanja in se tudi preživljam s treniranjem drugih za splošno in specifično fizično pripravljenost, lahko (s ponosom!) rečem, da sem se na dopustu uprl vsaki težnji po treniranju. Dneve sem skušal (in uspelo mi je) popestriti z raznolikimi aktivnostmi, ki bodo zanimive izkušnje v življenju,

  • »Najboljši« čas za trening

    Medtem ko ste nekateri v supergah še preden vstanete iz postelje, smo drugi v supergah še precej pozneje, ko so se risanke za lahko noč že zaključile. Čas treniranja je odvisen predvsem od vaše želje in osebne preference, vendar tudi fiziologija lahko igra določeno vlogo. Končni »output« pa mora temeljiti na dobrem počutju. Prednosti »popoldancev«

  • 9 načinov, da »odbiješ« 100+ kalorij

    9 načinov, da »odbiješ« 100+ kalorij

    Hujšanje ni enostavno (vsaj, ko govorimo o kvalitetnem hujšanju). Za nekoga, ki se trudi shujšati je proces najbrž vedno nekoliko daljši, kot bi si želeli (ali pričakovali). Poleg rednega gibanja in treniranja, je (vsakodnevno) potrebno paziti tudi, kaj jemo. Bi želeli vedeti, kako z majhnimi spremembami zmanjšati vnos kalorij? Konec koncev je za manj kilogramov

  • 30 OPTIživil, da (p)ostanete OPTImalni v postelji!

    S prehrano (lahko) poskrbite za brezhibno delovanje vaših »moških delov« ter seveda tudi za to, da bo vaša boljša polovica zadovolj(e)na.   Da izboljšate zdravje pri (najbrž) vašemu najbolj priljubljenemu delu telesa ter ga seveda obdržite na vrhuncu, morate najprej preprečiti tiste stvari oz. dejanja, ki le-temu škodijo. Stres, pomanjkanje spanca in prevelike količine alkohola

Delite vsebino s prijatelji . . . Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest