• 9 načinov, da »odbiješ« 100+ kalorij

    9 načinov, da »odbiješ« 100+ kalorij

    Hujšanje ni enostavno (vsaj, ko govorimo o kvalitetnem hujšanju). Za nekoga, ki se trudi shujšati je proces najbrž vedno nekoliko daljši, kot bi si želeli (ali pričakovali). Poleg rednega gibanja in treniranja, je (vsakodnevno) potrebno paziti tudi, kaj jemo. Bi želeli vedeti, kako z majhnimi spremembami zmanjšati vnos kalorij? Konec koncev je za manj kilogramov

  • 30 OPTIživil, da (p)ostanete OPTImalni v postelji!

    S prehrano (lahko) poskrbite za brezhibno delovanje vaših »moških delov« ter seveda tudi za to, da bo vaša boljša polovica zadovolj(e)na.   Da izboljšate zdravje pri (najbrž) vašemu najbolj priljubljenemu delu telesa ter ga seveda obdržite na vrhuncu, morate najprej preprečiti tiste stvari oz. dejanja, ki le-temu škodijo. Stres, pomanjkanje spanca in prevelike količine alkohola

  • Kaj lahko ti narediš za »trenerja« (oz. za sebeee)?

    Kaj lahko ti narediš za »trenerja« (oz. za sebeee)?

    Pravijo da je norost, če počneš vedno isto in pričakuješ spremembe. Najbrž lahko rečemo, da je norost tudi to, da ne narediš nič in pričakuješ, da nekdo drug tebi oblikuje telo. Ne pravim, da to ni »milijonska« ideja pa vendar, dokler nekdo ne izmisli te metode, se bo za svoje telo potrebno potruditi. Nekatere raziskave